Топовий міжблочний
RCA кабель під назвою
Formosa ITR-1 компанії Neotech Cables приїхав до мене, що називається,
“причіпом”. Український представник
Неотеку вже давно намагався дати мені
його на прослуховування, все якось раніше не складалося. Мій інтерес до кабелів цього бренду тільки підігрівся після застосування балансного міжблочного кабеля Neotech NEI-3002 OCC/SPUPOCC.
Як би там не
було, але топовий кабель завжди є носієм
фірмових рис компанії-виробника, що
показує всю породу, унікальний стиль,
який притаманний лише цій компанії, та
який пізніше можна буде безпомилково,
не заглядаючи за стійку з радіоапаратурою,
розпізнати навіть в абсолютно незнаойомому
Сетапі.
Задля чистоти
експеріменту я підрубив його між
попереднім підсилювачем (у цій ролі
поки що виступає AMR DP-777) та підсилювачем головних телефонів, залишивши об'єкт у спокіїї на три
тижні для прогріву.
Перший сюрприз
був дуже приємним.
Каюсь, я завжди
грішив на стоковий кабель своєї пари
навушників HiFiMan HE-1000 (моє ревю тут).У звучанні
Тисячників завжди залишалась якась
недовершенність, яка мене іноді навіть
бісила. На музикальних піках завжди
було почуття, що мій вухопідсил не до
кінця прокачує Тисячники. Але проблема
була у ... міжблочних кабелях. Я маю у
наявності ще топовий RCA
кабель RCA-1.0PA японської
фірми Acoustic Revive та
RCA кабель
Reference 2 1A
американської фірми XLO.
Оскільки японець на 3
рівня вище, ніж американець, то для
вухопідсила я звичайно використовував саме його.
Стосовно
“недоконтролю” вухопідсилом Тисячників. Перевірка була зроблена за допомогою диску
Tutti! американського
лейблу Reference (диск
2). Ось тут
файно чути роботу вихідних каскадів у
класі А підсилювача головних телефонів виробництва Півза. Після застосування Формоси всі музикальні піки пішли легко, без обмежень.
Цього разу я
застосував трохи інший спосіб у
використанні музикального контенту. Я
просто закидував у лоток ПКД кругляшки
з добре знайомими записами різноманітних
виконавців та спостерігав за змінами.
Перші 3 трека
(диск 1) з концертом RV578
Вівальди взагалі, мабуть, найкращий
запис подібної музики у моєї колекції
компакт-дисків. Вони завжди йшли
беззаперечно. А ось Magnificat
et Sol mineus RV610, де є хор,
раніше звучав затиснено та
пожмакано. Після заміни міжкомпонентного
кабеля з Acoustic Revive на
Neotech все встало на місця,
“каша” пішла геть, тобто розподільна
здатність звучання хору досяглась
приємного рівня. І якщо раніше на цьому
місці я просто зупиняв прослуховування,
то тепер можна було з насолодою прослухати
увесь диск.
Також кудись
поділося зкукоження музики (диск 4), цей
гранжевий альбом взагалі записан не
те, щоб погано, але специфічно, тому більшість сетапів пасують перед ним, музика просто перетворюється на суцільний
шум, який важко витримати декілька хвилин.
Розширення
стереосцени та загальний простір набув
просто гигантських розмірів (диск 6).
Також спостерігалась купа нових звуків
й, навіть, інструментальних партій. Цей
реліз взагалі продовжує розкриватись
з нових сторін, не зважаючи на рік випуску
(аж 1998-ий!). В мене — південно-африканське
видання, мабуть, все ж таки варто придбати
американське.
Другий крок
був досить логічним. Зпочатку вухопідсил
був заживлен за допомогою саморобного кабеля (деталі див. низче). Його
заміна на Neotech NEP-3001 MK3 3х5.25 OCC/SPUPOCC додала
очікувані зміни у звуці:
- післязвуччя
на задніх планах виросли фантастично
(диск 3);
- взагалі
виросла розподільна здатність, досить
радикально, стало чути усі нюанси звуковитягнення,
наприклад, стало чутно роботу педалі
піаніста. Нарешті я зміг розпізнати всі слова у піснях Стейсі Кент (диск 7);
- бас: збагачення
обертонів, яке неможливо не помітити.
На жаль, потестити
мережевий кабель з тієї ж лінійки Formosa
я не зміг, його просто немає у наявності. Думаю, що його застосування зробило
б тести ще більш цікавішими, бо монобрендевість у кабельній темі завжди йде в плюс. І я переконався у правильності цього постулату ще раз.
Висновок:
Formosa RCA дає
детальний, плотний, насичений по всьому
діапазону Звук, файнезно передає
музикальні сплески, не знічується перед
складними музикальними моментами та скрутними записами.
Підключення вухопідсила мережевим
кабелем того ж виробника додає безліч
тонких звукових нюансів.
Мої щирі рекомендації.
Мої щирі рекомендації.
Роздрібна ціна
- приблизно 1 000 USD (1 метр).
Музичний контент:
Головна Система:
- Акустичні
Сістеми: Audio Physic, модель Avanti, перша
генерація.
- Підсилювачі
потужності: NuPrime STA-9 (2 штуки
у мостовому підключенні кожен).
- У якості
попереднього підсилювача: AMR DP-777.
- У якості
ЦАПу: AMR DP-777.
- ПКД: T+A,
модель CD 1220 R.
- Музичний
сервер: Fidelizer Nimitra з лінейним
блоком живлення Sound Affairs PliXir Elite BDC
4A.
- Програвач
вінілу: ELAC, модель Miracord 50H, картрідж D 344-17 (ELAC).
- Фонокоректор:
Abbas Esoteric Audio (Україна), модель "Treble
Clef".
- Аудіомеблі:
столики Ikea, модель Hemnes на
шипах Monacor.
- Акустичні
кабли: Acoustic Revive SPC-Reference.
-
Міжкомпоненті кабли: 1) Acoustic Revive, модель
RCA-1.0PA; 2) XLO Reference, модель 2 1A; 3) гибрідний
Neotech NEI-3002 OCC/SPUPOCC (між AMR
DP-777 та моноблоками).
- Мережні
кабли: 1) Sound-YP, облегшена версія (Україна);
2) саморобні кабелі, зроблені з полірованої
радянської військової мідної шини,
німецькі рознімачи Koppf та Mennekes;
3) Neotech NEP-3001 MK3 3х5.25
OCC/SPUPOCC - гібридний мережевий кабл з
рознімачем Neotech NC-P303 OCC EU power plug Gold (на
підсилювачах потужності).
- Головні
телефони: HiFiMan HE-1000, Audeze LCD-X (рекейблінг
саморобним срібним каблом), AudioQuest
NightHawk.
- Підсилювач
головних телефонів: гібридна версія
між “Hi-Dynamic” та “Hi-Power”,
5 Вт у класі A на 16 Омах, вихід на транзісторах MOSFET, зроблено Півзом (Луганськ, Україна).
5 Вт у класі A на 16 Омах, вихід на транзісторах MOSFET, зроблено Півзом (Луганськ, Україна).
- USB аудіокабелі:
1) WireWorld USB Audio cable Starlight Platinum (1 м);
2) Sound-YP (Україна), топова модель Master SE
(1.35 м).
- Аксесуари:
саморобні ніжки під апаратурою, АС та
акустичним каблом.