неділя, 3 травня 2015 р.

Ювілейна версія софтверного плейєра Bug Head Emperor

Ювілейна версія софтверного плейєра Bug Head Emperor

В принципі, змагання не вийшло - занадто вже "п'ятдесятка" відрізняється від своїх суперників.
Якщо зовсім коротко - лякаючий реалізм у побудові звукового простору.

Додати до цього чудове опрацювання НЧ-діапазону, тембральне багатство, на слухайних-переслуханих треках з мого збірника повилазили моменти, які я не чув на своєму Великому Тракті (а там - і ЦАП, і АС, i кабли - абсолютно іншого рівня). Втім, малятка-Дженелекі, залишаючись правдорубами, показали себе у всій красі.

Единий, але істотний "недолік" цієї версії - Ви почуєте всi недолiки запису, і, якщо вiн недосконалий, то доведеться або мружитися, або перекидати трек. Наприклад, Металіка зі збірника (трек 9). Слухати просто неможливо.

"П'ятдесятка" вибудовує просто приголомшливий звуковий простір, сцена в глибину і, особливо - в ширину.
Здатність версії вдихнути життя в "музичні консерви" вражає.

Вокали на 6-му треку прекрасно розподілені по сцені в ширину, саме так, як на відеозапису.

На пісні "Привередливые Кони" (трек 10) у мене в одному місці завжди виступають мурашки на шкірі (ця пісня - тест Системи на емоційну складову). У цьому раз мурашки з'явилися практично відразу з вокалом Висоцького, а в тому тестовому місці мене взагалі наздогнала хвиля, що прокотилася по шкірі вниз-вгору пару разiв. Нарешті я особисто почув, наскільки майстерно Володимир Семенович вживався у роль, раніше про це можна було тільки прочитати в мемуарах сучасників. Відчай, фаталізм, усвідомлення неминучості смерті, надрив, і все це - на межі розриву аорти. Незабутнє враження.

Крім того, мурашки випозлі навіть на другому треку (де вступає чоловічий тенор)! Небувалий випадок, взагалі такого не можу пригадати. І, звичайно, 11-ий трек - печаль-туга, майже приреченість з приводу недосконалості Буття в голосі Сюзанни МакКоркл - гарантовано змусили відреагувати підшкірних мурашок.

НЧ-діапазон: на 6-му трецi присутні барабани, які відпрацьовуються моніторчиками на дивовижному рівні - відмінно чутно весь цикл роботи інструментів.

При перемиканні на "дев'ятку" або на JRiver чарівництво миттєво зникає. На американському комбайні все звучить начебто правильно, але нудно. "Дев'ятка" взагалі меркне, навіть нецікаво пояснювати.

До тембральной достовірності у мене претензій немає. Можливо, треба послухати версію більш тривалий час і на Великому Тракті.

Тракт:
професійні монітори ближнього поля Genelec 8020B (Finland),
в якості звукової карти - RME Babyface (Germany),
USB кабель - YP, модель Master SE (Ukraine),
балансний кабель - Canare L-4E6S (Japan).
Як джерело сигналу - звичайний ноутбук (Acer Aspire 6920G).
Перед тестом запускалася утиліта Fidelizer версії 6.5.

Випробовувані софтові аудіоплейери:
JRiver Media Center 20, версія 20.0.27 (USA)
Bug Head Emperor, версія Infinity blade Star 9 (Japan)
Bug Head Emperor, версія 4.50 (Japan)

В якості музичного матеріалу - моя збірка під назвою Long Dozen from Eisener Bart (test compilation).

Трек-лист:
01) Rex tremendae (Mozart-Requiem KV 626-Philippe Herreweghe-La Chapelle Royale-Collegium Vocale-1996–Harmonia Mundi)
02) Tuba mirum (Mozart-Requiem KV 626-Philippe Herreweghe-La Chapelle Royale-Collegium Vocale-1996–Harmonia Mundi)
03) Carmen Fantaisie (Ruggiero Ricci–LSO–Pierino Gamba–Carmen Fantaisie–XRCD24)
04) Con Te Partiro (Andrea Bocelli - Romanza - (XRCD))
05) Marche au supplice (Шествие на казнь) (Berliner Philharmoniker·Herbert von Karajan-Berlioz-Symphonie fantastique·La Damnation de Faust–Danses–Deutsche Grammophone)
06) Hotel California (Eagles-Hell Freezes Over-XRCD)
07) Growing Up (Peter Gabriel–Up–Real World)
08) Tlon ( Nils Petter Molvaer–Khmer–ECM)
09) Wherever I May Roam (Metallica–1991-Elektra)
10) Кони привередливые (Владимир Высоцкий-Избранное (1974-75)-Мелодия)
11) Manha De Carnaval (Susannah McCorkle-Most Requested Songs–Concord)
12) Delaunay's Dilemma (Brown Alexander Griffin Drew–Summerwind–Kingstone World)
13) Last Cut (Charly Antolini–Menue/Finale–Bell Records)

Немає коментарів: