неділю, 13 вересня 2015 р.

Аудiостiйка з меблiв IKEA


Дещо провокуюче, нє? I наскiльки це важливо - на що поставити радiоапаратуру? Так ось, аудiомебля - це рівноцінний елемент будь-якого Тракту, при змiнi якого Ви отримаєте такi значнi зміни в Звуці, що будете сидiти на улюбленому аудiохфiльскому диванi з витріщеними очима та вiдкритим ртом. Гарантовано!

Але - все по порядку.

Сидiв я влiтку та з тугою дивився на оце нещастя.


Мало того, що - скло, китайський no name бренд, та ще й нестійке відносно вібрацій.

I ось що згадав - як iноземцi із столиків Ікеа аудіомеблi робили. Мова там шла про IKEA Lakk.
Полiз я шукати - чи є в нас IKEA. Так, є, але - тiльки в Iнтернетi. Але, яка менi рiзниця?

Був там i Lakk, i було дещо ще - Hemnes, дворівнева. Почухав потилицю та зрозумiв, що треба брати. Порахував своє залiзо та заказав 3 штуки.

3 х 1 892 = 5 767 гр. (+128 гр - доставка до пiд'їзду).

Але - ц е все ж не спецiалiзованi аудiомеблi, тож треба були ще трохи прикласти руки.

Оскiльке було прийнято принципове рiшення зробити все за якнайменьшi витрати, то я взяв 3 комплекти шипiв Monacor SPS-10/SC.

620 гр. (+35 гр. - доставка НП).

Загалом вийшло: 6 550 гр. (десь 285 USD).

Установка монакорiвських шипiв.
Тут мене ждав дiйсно приємний сюрприз. Я, навiть, вже все приготував, але сверлити дiрки не було потреби. Тому що на нiжках столикiв знаходилися пластиковi заглушки.
I коли їх знiмаєшь - то дiаметр дiрки трохи забiльше частини з шипами, яка має внутрiшне рiзблiння. Бiнго!








I ось що в мене вийшло.



А ось тепер - про найголовнiше.

Про змiни у Звуцi.

Оскiльки я змiнив тiльки стiйку - то й рiчь пiде тiльки про неї.

Першi днi я сидiв з виреченими очима i не мiг повiрити власним вухам. Але 2 Френди, якi завiтали до мене, пiдтвердили, що це все - не сон.

Докорiнна змiна в Звуцi. Вiн отримав фундамент, не тiльки у диапазонi низьких частот. Акустичнi iнструменти звучать набагато реалiстичнiше, бiльш природньо. Сцена величезна в усiх напрямках, звук - детальний в мiру, на деяких сучасних записах, де є особливi ефекти i  вiртуальнi iнструменти, я підскакував на дивані вiд подиву, коли звуковi привиди видавали якiсь потойбiчнi звуки.

Я знав наперед, що будуть змiни на користь, але ж - не такiй мiрi!







Немає коментарів: