вівторок, 28 червня 2016 р.

3 тижні з AudioQuest JitterBug

Об'єкт дослідження: Jitterbug американського бренду AudioQuest.

По суті - це USB-фільтр, який підключається між USB каблом та будь якими приладами. Я взяв 3 штуки, чьому саме три? Тому що в мене в ноутбуці 4 штуки USB 3.0 виходи, то я намагався використати Джиттербаги ще у якості заглушки на кшталт аналогічної приблуди від Acoustic Revive (тільки там це - для RCA роз'ємів на попередніх підсилювачах, котри не задіяні).


Система: новий ноутбук Acer Predator 15, RME Babyface (у якості ЦАПу), активні монітори Genelec 8020B. RME Babyface була заживлена виключно через USB кабл виробництва Sound-YP. Таким чином я навмисно поставив Babyface у найгірші умови, з метою краще виявити потенціал Джиттербага.

Далі - я використав софтверний плейєр Bug Head Emperor версії 7.22.


Знову ж таки - я навмисно ніяким чином не оптимізував ноутбук перед тестом, тобто я знову додав "проблем" Джиттербагу.

Результати:
перше, шо кидається в очі (точніше - в вуха) - поліпшення в НЧ. Бас артикулюється і одночасно його стає більше!
звуковий простір прояснюється, стає більш прозорим.
розподільна здатність поліпшується.
голоси співаків більш натуральні.

В принципі, все десь так, як це описує сам Джон Аткінсон.

Потім я ще спробував ставити Джиттербаг між виносним HDD та ноутбуком. Мені більше сподобалось без Джиттерабага.


Варіант застосування Джиттербагів у якості заглушок:
я робив подібне декілька разів, на різних версіях Bug Head Emperor, з оптимізацією ОС.
Різниці я не почув.


Ще я спробував взагалі дещо божевільне - 2 Джиттербаги разом в один роз'єм. Результат негативний - дінамика просаджувалась. 


Також я спробував застосувати разом Джиттербаг та iFi iPurifier (моє рев'ю - тут):
звучання стає трохи стерильним, також падає дінамика. Тобто - перебор. 


Загальний висновок:
гарне компактне рішення для фільтрації музичного сігналу, який передається за допомогою USB. Особливо це стосується недорогих ЦАПів. Рекомендую.



Немає коментарів: